Sommarlovsentreprenör 2010 - Värnamo

Alla inlägg den 15 juni 2010

Av Niclas - 15 juni 2010 19:15

  

Vad trött jag är när jag kommer hem. En positiv trötthet. Trött av allt drag som är i baslägret för Sommarlovsentreprenörerna (SLE:arna). Jag är grymt imponerad av vilken drivkraft det är hos dem. Idag har vi jobbat vidare med att spetsa till idéerna och de flesta om fram till en affärsidé. Dem kommer jag att skriva mer om imorgon.


Hur gör man för att nå 2000 st tänkbara kunder på en timma. Fråga SLE:arna de vet. Det var precis vad de lyckades med och inte kostade det en enda krona heller. Visst är det lite häftigt. Som du förstår så har vi även jobbat med marknadsföring och hur de kan nå sina kunder. Det saknas inte idéer vill jag lova.


Smakprov är alltid gott. Det fick vi flera av i baslägret idag. Vad sägs om lite soft musik när kommer in i lokalen, hallongrottor och vackra smycken. Det händer saker nu. Fel det händer mycket saker nu.


Dagens smiley :-)

AlexSpecial har fått sitt första jobba. Grattis. Fun Ice Cream har löst tillstånd, el och förrråd för sin glssförsäljning. Det börjar dessutom att räknas på priser.


Niclas :-)

Presentation


Välkommen till bloggen där handledaren Niclas Stensson skriver om Värnamos Sommarlovsentreprenörer.

RSS

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

SLE 2010

Länkar

SLE 2009

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards